دختری که قراره زن من بشه توجه کنه....

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

دختری که قراره زن من بشه بدونه...

 

من فرق دارم...!

 

 تو جمع باید پیش من بشینی...!

 

تو مهمونیا فقط پیش خودمی پیش کس دیگه ای نمیری...!! 

 

همکارمه ،همکلاسیمه ، دوست پسر دوستمه ، داداشیمه ، رانندمه ، سگمه ، از اینا نداریم ، تو فقط منو میشناسی..

 

تصادفی ببینم کسی مزاحمت شده جلو چشمات تیکه پارش میکنم ، ولی رسیدیم خونه با توام کار دارم...

 

نمیخواد وقتی قرار داریم خودتو واسم بزک بوزک کنی،موقعی که انتخابت میکردم کور نبودم دیدم خوشگلی..

 

مسئولیت مالی زندگی به عهده منه ، شما کارتو واسه تفریح خودت برو پولشم ببر بریز تو جوب من پیگیری نمیکنم...

 

مسولیت خونه و خونه داریم با توا کم بزاری کشتمت تیکه بزرگت گوشته غذاهای جور واجور یاد میگیری برا خودمو خودت میپزی...

 

با من به هیچ عنوان قهر نمیکنی درسته شاید فوش بدم بد اخلاق شم اما ته دلم چیزی نیس تخصیر خودته کفرمو دراوردی ....

 

قهر کردی رفتی خونه بابات؟؟؟؟؟؟ دیگه برنمیگردی..... خدافس ....

 

سه ساعت ارایش کردی اومدی جلوم بنظر ندیدم بدون خیلی خوشگل شدی مغزم سوت کشیده هنگم ...

 

شبا نیومدی بغلم یه بوسس گنده بکنیم خودم میام تف مالیت میکنم جوری که لباسات با تف شسته شن بعدشم وایی ب حالت یه کتک حسابی باید نوش جون کنی...

 

صب شده نیومدی بوسم کنی واییی واییی بحالت اون روز از دنده چپ بیدار میشم...

 

حداقل چار تا بچه میخوام ازت بچگی به خودت کرم نریختی میتونی برام بیاری بسملا...

 

گوشیت پسوورد داره ؟ هررررری به درد من نمیخوری...

 

ما حریم شخصی نداریم ، من از همه چیت باخبرم حتی ...

 

وقتی میگم با فلان دوستت نگرد بار دوم نمیشنوی ، میری با همون دوستت منم فراموش میکنی...

 

زنگ زدم گوشیت سایلنت بود نشنیدی ؟ خودتم سایلنت شو دیگه...

 

ساپورت بپوشی عین بند کفش گره ت میرنم بهم...

 

دوستم خوشمزه بازی واست در اورد نمیخندی..

 

با اخلاقم میسازی ؟؟ بسملا هستم باهات تا اخرش........

 

با اخلاقم نمیسازی ایراد میگیری ؟ خدافس........

 

سخته بامن بودن نه ؟ عوضش تو منطقه ی من آزادانه بچرخ خوشحال باش زندگی کن هیچ کفتاری سمتت نمیاد..

Khass

مطلبش یکم سنگینه اول خوب درکش کن بعد غر بزن سرم البته یکم سنگین نیس خیلی سنگینه



نظرات شما عزیزان:

پانیذ
ساعت18:37---10 آذر 1393
ا چـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــرا ما تازه میخوایم بیایم ک
پاسخ:خخخخخ واسا چن ماه دیه عوض کردیم ادرس میدم بیا خخخخخ


nafas
ساعت15:11---6 آذر 1393
چرا از طرف من میحرفی؟من میدونم قشنگ تره؟؟؟؟

پاسخ:بانوی منننننننننننننننننننن الان همه اینایی ک گفتم تو رفتار من هست ینی رفتارم قشنگ نی؟؟؟؟ :| دستت مرسی عشقم


پانیذ
ساعت12:31---6 آذر 1393
باش یه سال صبر کن میام مرسی حتما میام
پاسخ:عهههههههه سه چار ماه دیه میریم از اینجا خخخخخ


پانی
ساعت20:19---2 آذر 1393
دیگه واجب شد بیام بزنمت آدرس و لطف کن اومدم
پاسخ:تهرانپار میدون پروین پلاک 411 بفرما در خدمتم خخخخخخ


پانیذ
ساعت12:20---29 آبان 1393
باش حالا بیا بزن
پاسخ:چیو بزنم بچه ؟؟؟خخخخ


پانی
ساعت20:54---28 آبان 1393
دلم برا طرف می سوزه ببین خبری شد یه خبر بده میخوام باهاش صحبت کنم
پاسخ:خخخخخخ تو دلت نسوزه بعدشم بازم میگم اینا درسته ظاهرشون از هرچیزی خشن تره ولی باطنشون از هرچیزی لطیف ترو قشنگ تره اینو همون طرفیم که میگی خودش میدونه


درسا
ساعت21:22---27 مهر 1393
ن بابا تو رو خدا راست می گی
پاسخ:ارهههه خخخخ


ردپا
ساعت20:58---17 مهر 1393
باحال بود یکم خشن
پاسخ:خشن؟؟؟؟خخخخخ اره ولی جذابیتش به همین خشنیشه خخخخ هرچند ظاهرش خشنه اما باطنش از هر چیزی توی دنیا لطیف ترو قشنگ تره


بچــه بـد
ساعت0:26---16 مهر 1393

پاسخ:قیافتو اونجوری نکن عههههه اولا تو ک نمیخوایی زنم بشی دوما ضاهرش ترسناکه ولی باطنش از هرچیزی ک فک کنی قشنگ تره سوما از کوجاش دقیقا خوشت نیومد؟؟؟؟؟ خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ سه شنبه 15 مهر 1393 ساعـت 17:19 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |